PŘEPAD DOSTAVNÍKU

14.10.2023

Nové místo pro hru bylo nalezeno na louce poblíže vrcholu Javorový. Na tu se vyrazilo v 8:00 hod. vlakem z Karviné do Třince, potom autobusem do Tyry (aut. zastávka Pila) a pěšky cca hodinu a půl do kopce.
Po nezbytném občerstvení a oddechu se rozbil tábor. Pro posádky to nebyl žádný problém, slunce je přitom hřálo jakoby bylo stále léto.

Dostavník se připravil na start pospolu s prvními obránci a přepad mohl začít. Útok následoval útok, obránci houževnatě bránili a snažili se dostat dostavník do cíle. Hra se několikrát opakovala s nově vylosovanými týmy. Po skončení posledního přepadu obědváme. Zbytek odpoledne se soutěžilo v disciplínách - střelba do dálky, střelba na terč a celkové hodnocení zbraní, kdy se zohledňoval nápad a vlastní práce se zbraní samou.

Těsně před setměním se rozdělal oheň, opekli párky, provedl ,,bodovák,, a kontrola PV. Najedeni a unaveni odzpíváme tři písničky a v tu chvíli začíná pršet. Ve stanech postupně ještě dávno před večerkou usínáme.

V neděli po probuzení snídáme, balíme, uklízíme a maskujeme tábořiště. Bágly ponecháváme na místě a míříme na samotný vrchol Javorový, kde si v chatě dopřáváme nápoje každý po své chuti. Z chaty se vracíme zpět pro batohy a vyrážíme na cestu domů do Karviné. Na nádraží se ozval oddílový pokřik a tím byla letošní poslední výprava do přírody, kterou mimochodem poprvé vyhrála JD Denča, ukončena.

14. až 15. října 2023

Účastníci: Zálesáci - Čára, Franta, Tonda, Denisa, Marek, Aňa, Kuba; Stopaři - Klára, Adéla, Ondra, Shelden, Oliver; Přespolní - Bóža, Sekáč